Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  گليم چيست گليم چيست

فرش افشان کاشان

گليم فرش قشقايي طرح مريم زمينه گلبهي كاشان

خريد مستقيم فرش قشقايي از كارخانه قالي كاشان

اگر به دنبال فرشي با طرح سنتي هستيد پيشنهاد مي كنم اين مقاله را تا انتها دنبال كنيد. گليم فرش قشقايي طرح مريم يكي از سنتي ترين فرش هاي موجود در دسته گليم فرش هاي مي باشدو زمينه اين فرش گلبهي بوده و زيبايي خاصي را به ظاهر آن بخشيده است. اين فرش برگرفته از فرش هاي اصيل كاشاني بوده و كاربرد زيادي را دارد. براي مثال شما مي توانيد از اين فرش در فضا هاي سنتي مانند سفره خانه ها، دكوراسيون سنتي خانه و بسياري از قسمت هاي ديگر استفاده كنيد. براي آشنايي بيشتر با گليم فرش طرح زيباي مريم با من در ادامه اين متن همراه باشيد.

گليم فرش قشقايي طرح مريم

گليم فرش ها نمونه اي از فرش هايي با خاب كم اما پرزدار مي باشند. اين محصولات لطافت بيشتري از گليم جاجيم داشته ولي لطافت آن به اندازه فرش هاي كلاسيك با شانه و تراكم بالا نيست. اين فرش توسط توليد كنندگان كاشاني با ميزان شانه و تراكم، فرش 320 شانه و تراكم 1400 بافته و به بازار عرضه مي شود. در مركز فرش از ترنج بسيار زيبايي استفاده شده كه زمينه آن سرمه اي مي باشد. همچنين متن فرش به رنگ گلبهي بوده و لچك هاي فرش به رنگ كرم مي باشند. تمام اين رنگ ها در كنار يك ديگر ظاهري كلاسيك را به فرش داده است.

ماشين آلات بافت گليم فرش ها نسبت به ديگر فرش هاي ماشيني متفاوت مي باشد. به همين دليل تفاوتي كه گليم فرش ها با ساير فرش هاي ماشيني دارند، تفاوت در ميزان خاب آن مي باشد. در طرح مريم ميزان ارتفاع خاب فرش 3 ميلي متر است. و اين به معناي بافتي سفت و محكم مي باشد. به همين دليل از گليم فرش ها در راه رو، محيط آشپزخانه و اتاق خواب استفاده مي شود. همچنين به عنوان پادري و قاليچه نيز استفاده زيادي را دارد. اين فرش در خانه هايي كه سبك كلاسيك در آن رواج دارد نيز جلوه ي بسيار زيادي را خواهد داشت. هر چند كه شما مي توانيد در دكوراسيون هاي تلفيقي مدرن و كلاسيك از گليم فرش طرح مريم استفاده كنيد. كاربرد ديگر اين گليم فرش قرار دادن آن در سالن نشيمن مي باشد. بعضي از افراد از گليم فرش ها در زير ميز غذاخوري استفاده كرده و ظاهري زيبا به خانه خود مي دهند.

در طرف ديگر به دليل زمينه فرش لازم است تا آن را در محيطي با نور پردازي بالا قرار دهيد. با رنگ گلبهي گليم فرش نگاه مخاطبان را به سمت خود جلب كند. در گليم فرش طرح مريم از الياف نخ خب پلي پروپيلن استفاده شده است. اين الياف در بافت گليم فرش هاي ماشيني در جايگاه ويژه اي قرار دارد. الياف پلي پروپيلن ضد حساسيت بوده و مانع از پرزدهي مي شود. همچنين از فرش شما در برابر هر مسئله اي حفظ خواهد كرد. براي مثال اگر گليم فرش را در آشپزخانه قرار دهيد به دليل وجود رطوبت بالا، آلودگي را در سطح فرش نگه داشته و مانع از ورود آب به بافت فرش مي شود. به همين دليل فرش شما مدت زمان بيشتري را عمر كرده و مانع از پوسيدگي آن مي شود. گليم فرش قشقايي طرح مريم به دليل ميزان شانه و تراكم و ارتفاع خاب كم، و همچنين الياف موجود در فرش بسيار ارزان بوده به راحتي قابل تعويض مي باشد.

خريد مستقيم فر از كارخانه كاشان

اگر مايل به خريد فرش ماشيني هستيد با مراجعه به فروشگاه هاي سطح شهر تنوع كمي از آن را ملاحظه خواهيد كرد. به همين دليل ما به شما فروشگاه اينترنتي قالي كاشان را پيشنهاد مي دهيم. در فروشگاه قالي كاشان تمام محصولات فرش ماشيني به قيمت درب كارخانه براي شما دوستان عزيز عرضه شده است. همچنين به منظور كاهش هزينه براي شما عزيزان ارسال رايگان به تمام نقاط ايران فراهم شده است. با خريد از فروشگاه قالي كاشان زيبايي را به خانه خود هديه دهيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/5 ساعت: ۱۱ توسط:bestcarpet :

گليم فرش زمينه مسي قالي كاشان

خريد مستقيم فرش از كارخانه قالي كاشان

همان طور كه مي دانيد محيط آشپزخانه براي خانم ها داراي اهميت زيادي مي باشد. به همين منظور توليد كنندگان همواره به دنبال فرش هايي با ميزان شانه و تراكم و همچنين طرح و رنگ گوناگوني مي باشند. انتخاب پوشش مناسب براي آشپزخانه باعث شده تا محيط آشپزخانه شما روح گرفته و اين فضا را زيبا تر در چشم مخاطب جلوه دهد. براي آشنايي بيشتر با يكي از طرح هاي مخصوص فضاي آشپزخانه بر روي گليم فرش با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد. 

گليم جاجيم زمينه مسي رنگ

اين فرش زيبا با طراحي مخصوص آشپزخانه يكي از جديد ترين طرح هاي گليم فرش مي باشد. اين فرش 320 شانه با تراكم 700 مي باشد. ارتفاع خاب در اين فرش كم بوده و نهايتا 4 الي 5 ميلي متر مي باد. به همين دليل سطح بسيار محكمي را خواهد داشت. اين فرش در برابر رطوبت ناشي از شستشوي مكرر ظروف، آشپزي كردن، حوادث غير منتظره و ... بسيار مقاوم مي باشد. زيرا به دليل سفت بودن سطح فرش آلودگي يا رطوبت به بافت فرش نفوذ نكرده و فرش شما دچار آسيب يا پوسيدگي نخواهد شد. 

با قرار گرفتن فرش در مركز آشپزخانه باعث شده تا جلوه آشپزخانه شما بيشتر شود. همچنين اگر از ميز غذاخوري در آشپزخانه خود استفاده مي كنيد با قرار گرفتن ميز بر روي فرش به طوري كه هنگام نشستن بر روي صندلي پاهاي افراد بر روي فرش قرار گرفته شود باعث مي شود حس خوبي به مخاطب القا شود. 

اين فرش در ابعاد گوناگون فرش 12 متري، 9 متري، 6 متري و قاليچه با توجه به نياز مشتريان بافته شده و بازار عرضه مي گردد. همچنين زمينه مسي اين فرش به دليل هماهنگي بالا با رنگ چوب به راحتي با كابينت هاي رنگ چوب ست خواهد شد. توجه داشته باشيد اگر به دنبال فرشي با ارتفاع خاب بالا مي باشيد يا به دنبال طرح هاي ديگري از فرش هاي مخصوص آشپزخانه مي باشيد بهترين گزينه براي شما فرش هاي طرح ادويه، نوشيدني، سبزيجات، ميوه و ... مي باشد. با توليد گليم فرش ها در گذشته، باعث شد تا اين فرش بسيار مورد توجه و مورد استقبال قرار بگيرد. اما با توليد فرش هايي با زمينه نرم و لطيف تر مي توان گف كه امروزه تعداد كمي از افراد از گليم فرش ها براي پوشش آشپزخانه خود استفاده مي كنند.

اما اين نكته را فراموش نكنيد كه توليد كنندگان فرش ماشيني همواره به دنبال افزايش كيفيت در تمام محصولات خود بوده و نتيجه آن گليم فرش هاي بسيار زيبا با كيفيتي عالي مي باشد. الياف به كار رفته در محصول بالا از پلي پروپيلن مي باشد. اين الياف يكي از مرغوب ترين نخ هاي موجود براي توليد گليم فرش مي باشد. كه باعث افزايش طول عمر در گليم فرش شده، باعث حساسيت نشده و نمونه هاي پرزدار در گليم فرش باعث پرزدهي نخواهد شد.

خريد مستقيم فرش از كراخانه كاشان

براي خريد گليم جاجيم زمينه مسي كافي است به سايت قالي كاشان مراجعه كنيد. در اين فروشگاه بزرگ اينترنتي تمام محصولات فرش ماشيني با هر ميزان شانه و تراكمي خدمت مشتريان گرامي عرضه شده است. قيمت فرش در فروشگاه قالي كاشان بر اساس قيمت درب كارخانه محاسبه مي شود. توجه داشه باشيد كه به منظور رفاه مشتريان گرامي ارسال محصولات قالي كاشان به سراسر ايران به صورت رايگان مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/1 ساعت: ۱۰ توسط:bestcarpet :